Bezdim,yoruldum artık gercekden her parka gitmemde çocuğumu görüp ay ne kadar kucuk cok minyon demeleri 2 yaşına girmemize az kaldi persentilde hep 10 doğrusunda gittik her türlü beşini veriyorim o yönden vicdanım cok rahat ama olmuyor kilo almıyor boy atmıyor.. Ne kadar insanlarla bu konu hakkinda tartissamda bir yerde yoruyor .. Bugunde aynısını yaşadım malesef …Paylasacak kimsem olmadığı için buraya yazdim