Minikimmm benim kızıma da sürekli öyle diyorlardı aslında gelişimi normal di minyon du sadece sonra şöyle bi çözüm buldum ben üzüleceğime millet çenesini tutsun diye azarlıyordum abuk sabuk soranlara gerçekten sizin fikrinize ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum,sizi ilgilendirmez,çocuğum gayet sağlıklı size ne ve benzeri cevaplarla sıyrıldım hepsinden Kızımın saçları geç uzuyor du o dönemde de birde sürekli erkek gibi diyorlardı o kadar toka takmama rağmen üstünde elbise olmasına rağmen aslında alakası yoktu prenses benim için kızım hele öyle dediklerinde aslında doğru değil ama sinirle siz kendi çocuğunuza bakın önce , erkek se sizin kızınız da çok çirkinmiş felan diyordum çünkü eve gelince bende sinir olup kapısına dayanasım geliyordu şimdi olsa daha fazlasını söylerim