piiremseskumsal ya ne alaka bende burda kimseyle denecek kadar az kişiyle samimiyim ama bişey sorunca niye bazı insanlar süper bilgiç gibi yorum yapıyo yada küçümser gibi karşısındakini zaten bizim özel doktorumuz var ona sormadan önce burdan fikir almak istedim zaten bunalmışım niye böyle cevaplar geliyo anlayamıyorum ikinci çocuğum olmasına rağmen bilmediğim bir sürü şey var yani