Zeynep-mina12 ikiprensannesi_gul benim kızımda aynı kesinlikle mama almıyor bizde 2 çeşit Mama denedik yok yani bizimde 4 aylık olmamıza 6 gün kaldı sütüm yetmeyecek diye çok korkuyorum bende ek gıda için doktora danışacağım 🤷♀️
Narin9 ikiprensannesi_gul inşallah canım. Tabi bazen mızmızlanıyor ağzını yine kapatıyor çok zorlayıp sıkmak istemiyorum ama yesin de istiyorum yediği 2 3 yemek kaşığı geçmez. Emerek doyuruyor karnını artık farkında olduğu için kazağıma yapışıyor ıhııhı yapıyo 😃
Narin9 ikiprensannesi_gul bu aralar durgunsun sanki canım bana mı öyle geldi ☺️önceden daha aktiftin uzun uzundu hep cevapların. Yazışında bile belli olan bi yorgunluk var sanki ☺️ beni hatırladın mı peki 😃
Ezgi01 ikiprensannesi_gul sutunuzun yetmedigini nasil anladiniz.gunde cis ve kakali bez sayiniz normalse ve bebeginiz huzurlu ve kilo aliminiz normalse mama ve ek gida icin kendinizi harap etmeyin.2ay kalmiss surda doya doya emzirin.beyninize sutum yetmiyo sinyali gondermeyin.bebegim 4 aylik ve 5400kg asla aala mama onermedi doktor.birsuru seyden koruyor anne sutu bebegi.ve sizide koruyor.ama mecbir kalan annelerimizide tenzih ederim.zorunda olanlar icin durum farkli
ikiprensannesi_gul Ezgi01 gece sık uyanmaya başladı kakalı bezi çok az ama kilosu gayet iyi yakında ölçüm yapılmadı
anne0666 ikiprensannesi_gul ben ilkinde geç verem şuan 5yasnda inat acmio zor yediriyor ama kızım vallaha emzirdim 3aylikti yaddirmaya başladım asana yap demiyorum ama ben şuan rahatım kızım sofrayı hazirladihimi görünce masada yerini alıyor
Ezgi01 ikiprensannesi_gul bizde oleyiz 4.ay uykular hep boluk pircuk gunduz cok az uyuyor.uyku gerilemesi olabilir.korkmayin yani hava sicak birde.siz emzirin bol bol yazdan olan sebzeleri onun icin hazitlayin 2 ay sonra ek gida seramonisi baslio bensimdiden basladim buzluga atmaya.bol su icin birde.bu ay uyku duzenini tutturamazsak duzensizlik devam edebilirmis 😔
ikiprensannesi_gul Narin9 hatırladım tabiki unuturmuyum hiç canım benim canım sıkkın ya ara ara giriyorum sütüm yetmiyo gibi onun öncesinde kaka yapmama sorunumuz oldu onun öncesinde geçmeyen pişik yani niye böyle anlamadım
Mom726373 piiremseskumsal kuzum yeni gördüm, hiç alınmadım ben arkadaş fazla abarttı , bilgiçlik vs falan birşeylerdr sallamış arkamdan ama umursamıyorum, bilgi veriyorum zaten bilgiçlik ne demek garip doğrusu . 😅
piiremseskumsal Mom726373 anlamadım bende ya bana da öyle saçma saçma bir öfkeli sanki birsey demişiz gibi😄insanlar garip vallahi🥲
emineveminigi ikiprensannesi_gul Sağlık bakanlığı 6. Ay dolduktan sonra ek gıda öneriyor. 6 aydan önce bebeklerin sindirim sistemi tam gelişmiyor başka sıkıntılara yol açmasın Allah korusun, kesinlikle vermeyin herşeyin zamanı var :)
Utkucan ikiprensannesi_gul siz bırakmazsınızda çocuk bırakabilir böbrekleri midesi bağırsakları zaten henüz hazır değil 4. Ay çok çok erken bebek kilo alamasa bile çoğu doktor 4. Ayda mama takviyesi yapıyor yalnızca sizin özel bir durumda yok bu dönemde bir damla bile bebeği etkiliyor
Utkucan ikiprensannesi_gul yani şart mı niye böyle bişeye neden ihtiyaç duyuyorsunuz anne sütü alıyor çocuk güzelce aylık doktora gidiyorsanız gerek duyulması halinde doktorunuz söyler zorlamanızı anlamadım ben devam sütlerinde inek sütü var yani çocuğa alerji yaparsa falan bence herşey yolunda şuan yapmayın bişey