Utkucan ikiprensannesi_gul Hiç gereği yok yanlış yaparsınız bekleyin çocuğun anne sütünden aldığı şeyi hiçbir ek gıda veremez
Utkucan ikiprensannesi_gul siz bırakmazsınızda çocuk bırakabilir böbrekleri midesi bağırsakları zaten henüz hazır değil 4. Ay çok çok erken bebek kilo alamasa bile çoğu doktor 4. Ayda mama takviyesi yapıyor yalnızca sizin özel bir durumda yok bu dönemde bir damla bile bebeği etkiliyor
Mom726373 ikiprensannesi_gul yazdın demedim ki seni eleştirmiyorum , güzelce birşey anlatıyorum hatalısın vs demiyorum bu kadar tepki vermene gerek yok🤗
ikiprensannesi_gul Mom726373 neyse tartışmıcam burda sevdiğim insanlardan birisin kalp kırmıcam demekki bende baya bunalmışım ki soruyorum araştırıyorum bide böyle düşünün 🌸
ikiprensannesi_gul Aysenes bende 1 ay daha beklim o zaman yinede bu konuyu pazartesi günü doktorumuzla konuşucam saolun 🌸
Aysenes ikiprensannesi_gul tabi ilk doktora danışın ben yinede 4 ayı cok küçük buluyorum birde Türkiye daha farklı.☺️
ikiprensannesi_gul Aydanzeyd Ay allah korusun çevremdede var sürekli bişiler tıkıyolar bebeklerinin ağzına anlamıyorum ben günlerce düşünüyorum araştırıyorum burda linç bile yiyorum belki hafiften 😀
Mom726373 ikiprensannesi_gul tartışacağınız birşey söylemedim, beni kırmanızı gerektirecek birşey de söylemedim. Hala gereksiz yükseliyorsunjz ama konuşmayı bitirelim bence de . Araştırıyorsunuz görüyorum ama ne söyledim de kalp kırma raddesine geldiniz merak ettim,içimde kalsın
Rubab_Mommy ikiprensannesi_gul Kizim anne sutu aliyodu.4 Aylikken doktorumuz zayif olmadigi halde onerdi.Daha dogrusu ben mama tarzi bišeyler vermek istedim.Oda Heinz marka kašik mamayi onerdi.Šuan 10 ay 25 gunluk hala yiyo
ikiprensannesi_gul Rubab_Mommy anladım canım bende bi konuşim en iyisi ona göre bişiler düşünim saol🌸
piiremseskumsal ikiprensannesi_gul size sadece fikir sunduk. Uygulayıp uygulamamak size kalmış biz karışamayız. Ters yapmanıza gerek yok iyi akşamlar🙏🏻
Narin9 ikiprensannesi_gul oğlum 5 aylıkken ek gidaya başlatmıştım ama kaşık mama hiç bilmiyorum denemedim. Kilo alımı mı az ki? Doktorun bence en iyisini bilir ona sorman daha iyi olur tavsiye de de bulunur 😊
Mom62636362 ikiprensannesi_gul anladım canım ama zaten şuan vereceğin max yarım porsiyon olabilir o da biraz sıvı formda olur. Maksat kaşığa alışsın ise deneyebilirsin ama dediğim gibi 1 ay daha sabredersen daha rahat edersin
ikiprensannesi_gul Mom62636362 bi konuşimde doktorla bakalım ne diyo bana sürekli ellerini yiyo ve sinirleniyo memeden sonra doymuyo demek mi oluyo bu
ikiprensannesi_gul piiremseskumsal ay sizede iyi akşamlar ya fikir sunmanında bi yolu var dimi lütfen tartışmak istemiyorum
Mom726373 piiremseskumsal kuzum yeni gördüm, hiç alınmadım ben arkadaş fazla abarttı , bilgiçlik vs falan birşeylerdr sallamış arkamdan ama umursamıyorum, bilgi veriyorum zaten bilgiçlik ne demek garip doğrusu . 😅
Narin9 ikiprensannesi_gul Rica ederim kuzum 🌷bol bol emzir sen sütüm yetmiyor diye düşünme hiç zaten 4. Aydan sonra kilo alımı azalıyor haraketli olmaya başladıkları için 😊
ozgekzy ikiprensannesi_gul sütün varsa omun kalorisi her türlü yeter başka ek gıdaya ihtiyacı yoktur şimdi bol bol emzir keyifline bak sonraları ne pişirsem acaba diye kara kara düşünecek zamanların gelecek 😁
ylzzz ikiprensannesi_gul doyöadığını nasıl anladınız.gece sık uyanması mı var 4. Ay uyku gerilemesinden falan olabilir.
ikiprensannesi_gul ylzzz önceleri sabaha kadar bile uyanmazdı şimdi sık uyanıyo sonra aşırı huysuz ellerini yiyo resmen