Kimkiki doktor öyle diyorsa vardır bir bildiği, bebeğinize yok yere eziyet etmeyin derim tabi siz bilirsiniz.. Bunu kafamdaki soru işaretlerini gidermek için sürekli bebeğine test yaptıran biri olarak yazıyorum.. Zehir etmeyin bebeğe ve kendinize hayatı bugünler geri gelmiyor.. Şöyle düşünün bence en kötü ne olabilir down, yapcak bişey varmı yok, ne olursa olsun o benim bebeğim deyin,rahat olmaya çalışın.. Bu arada benim kızımda çekik gözlü burnu var yok arası bende çok taktım bir ara bu konuya..15 aylık ve öyle bişeyi olmadığını anlayalı baya oldu.. Gözleri babası tarafına çekmiş..