pinar5595 tam 38 haftada doğdu 38 olduğum gün alındı Suyum bitmişti korkmayın hemen yakalıyorlar gelişim sürecini benimkinin kafası şimdi iki cm büyük bile çıkıyor küçüktü diye ben çok takılmıştım doktorum bir sıkıntı olsa anlar sana soyleriz taklma demişti