Kimkiki canım benim de 4lu testim sikintiliydi doktor bana eline downlu çocukların fotolarını alıp böyle olabilir dedi beynimden vurulmusa döndüm zehir oldu günlerim.. Her şekil de benm evladim başım gözüm üstüne dedim ama insan çok kötü oluyor yani.
Bende neler atlattım kalbi delik dendi beyninde delik var dendi…
Kızım turp gibi maşallah üstelik 35 haftalık doğdu hiç bir şeyi yok. O testleri kafaya takip yanlış düşünme. Bebeğinizin fotosuna baktım maşallah pek tatlı, hiç de bir şeyi yok emin ol
Olsa zaten doktor söylerdi, daha yeni doğmuş ödem vardır, zaten gün geçtikçe değişiyorlar endişe etme.