Hatice_aydin öncelikle çok geçmiş olsun benim çocuklarımın ikiside sarılık oldu bizim doktorumuz bize evde de gece gündüz ışık altnda yatırın bol bol emzir bir de şırıngayla az az 4 saatte bir mama takviyesi yapın demişti çünkü emme refleksleri zayıf olduğu için fazla ememiyorlar oyüzden sarılık değeri yükseliyormuş. Doktorun dediği gibi yapmıştık ve bir hafta içinde 7 ye düşmüştü değeri. Endişelenmeyin emin olun çok çabuk iyileşecektir.