Benim bebeğimde de aynı durum var değerimiz 15 olmuş ilk başlarda bizimse uyanmıyordu ama şimdi kendisi uyanıyor 15 günü geçtikten sonra bir nebze düzeliyor tabi uzun yattığı saatlerde oluyor bende mamaya başladım sütümde yeterli aslında ama günlük bir kez veriyoruz ama gaz yapıyor bu konuda bilgisi olan var mı
hiç endişe etmeyin 20 üzeri olması gerek çok ileri olması İçin gün ışığı aldırmaya çalışın bebeğe