Birdunyagezegen Mom62636362 aslaa sudyensiz ve atletsiz duramam nefesim kesilir kendimi boşlukta hissederim.. ilk doğum yaptığım zaman göğüslerim süt doluyordu ve ağrıdigi için sudyen takmıyordum onun içinde ağlıyodum 🤦😂😂 sürekli iki elim gosugelrimde sudyen tutuyomus gibi yapar dilanirdim evde .
Mom62636362 Birdunyagezegen hahaha 😂😂 göğüsleri avuçlamak sinire strese iyi geliyor derler, doğru mu acaba? 😂
Alyameltem Minikannesiii0655 Valla ben sadece dışarı çıkarken takıyorum sarktı biraz bilmiyorum payı var mı yok mu ama rahat edemiyorum sütyenle aslaa zaten aşrıı sıcak yaz kış takmam evde asla sütyen hiç sevmiyorum
Birdunyagezegen Mom62636362 😂😂Haha o zaman çok stresli dönemler olduğu için hiç stresi aldığını farketmedim
Yusufagahinannesi Minikannesiii0655 hamileliğimin 6. Ayından beri sütyen takmıyorum. Şuan bebeğim 2 aylık sarkma yok. Ama dümdüz gögüslerim vardı zaten sütle biraz doldu. Sarkacak bi gögsüm yok yani. Ama nolursa olsun keyfim önce gelir hava 1000 derece üzgünüm :(
irva Minikannesiii0655 Gece yatarken çıkarıyorum sadece.Çok nadir takmadan geziyorum evde.Nenemin memesi gibi olur valla yoksa.😂
Ecoo Anam bu yorumu niye daha önce kimse ypmadi benim ilk isim eve girince sütyen cikarmak yaaaaa 75 c bedenim ama sarkiklar vede biraz ctladilar ben emzirmekden zanlediordum bundan sonr giyim bare offf 🙄
Duygusuz Minikannesiii0655 bende hiç südyen kullanmam evde rahat edemem ayrıca evimiz cok sıcak yazın atlet sort geziyorum. Dısarda da sporcu südyenlerinden kullanıyorum cok rahat
Sinemmmmm Minikannesiii0655 var var kesinliklr 🤦♀️ dogumdan sonra 5. Aya kadar hep emzirme sdyen kullandim sonra destekliye gectim evde falan takmiyorum.suan goguslerim cok sarkti 😔 artik surekli takmaya basladim 1 yasinda kizim 2 aydir takiyorum ama duzelirmi bilmyorm
Deletedmom99886 Minikannesiii0655 Sütyen bana eziyettir. Kaldıki memem yok zaten 😂 Şunuda bırakayım arkadaşlar, hepiniz sarkar sarkar yazmışsınız.