Melikemlk Minikannesiii0655 ben eskiden evde hiç takmazdım 75 di bedenüm. Şimdi takmayınca sarkması vüxuduöa değmesi rahatsız ediyor ve meme altım terliyor. Küçük diye şikayet edrrdim canım memelerim geri gelin…🥲
Medusafer Minikannesiii0655 gece bile asla çıkarmam sutyenimi emzirme filan derken zaten yeterince sarkiyor birde sutyensiz gezersem neler bilemiyorum zaten ikinci cocugumu doğrayın sonra operasyon düşünüyorum
Ferhatn_annesi6363 Roseses ben adana gibi bi yerde bile 7 24 çıkarmıyorum sudyensiz yapamam aslaaa😄😄😄
BarlasMomm Minikannesiii0655 ben 27 yasindayim bu yasima kadar evdeyken hic takmadim. Sadece disari cikinca. Bende hic sarkma yapmadi. Dogumdan sonra da takmadim hic yine sarkma yok pek
BademsMam Minikannesiii0655 evet göğüsler kendini aşağı doğru salıyor. Sütyen takın bence sonra pişman olmayın. Keşke dersiniz
Hipatya Minikannesiii0655 aynı şekilde takmıyorum o kadar alıştım ki geçen dışarı da çıkarken takmamışım çocuğu emzirmeye aldım bi baktım yok😂
rua_da_senhora_das_verdades Minikannesiii0655 bende sarkma durumu olmuyor, sarkma olur cümlesinin pazarlama tekniği olduğunu okumuştum.