Goktugunannesi07 20 aylıktı covid olmuştuk ailecek. Ateş halsizlik , ishal , uyuma vardi . İlk 2 gün böyleydi sonra normale döndü hersey. Hafif atlattık şükür. Bol bol su , portakal , limon , ıhlamur adacayı içirdim . Kefir yogurt yedirdim . İnşallah sizde hafif atlatirsin. Hemencik iyilesin İnşallah