Benim bebeğim henüz 10 günlükken corona oldu😕 halen hastanede covid yoğun bakımda, anne baba olarak bizde pozitifiz, 6 gün oldu hastanede bebeğim, çok zor bir süreç, zaman geçmiyor sanki , heran kötü bişe olursa korkusu ile yaşıyorum hem çok özlüyorum hem iyi olsun orda olsun diyorum,Allah kimsenin başına vermesin