Asel0309m Goktugunannesi07 bizde atlattık bebeğim 6 aylıkken çok şükür 1 gün ateşi çıktı az bi burnu aktı tamam sonra hiç belirti kalmadı. Bol bol emzir ben ilaç filan kullanmadım sadece emzirdim
Goktugunannesi07 Momstar ishal 2 gün sürdü prebiyotik damlaya başladık doktor önerisiyle ishalimiz durdu çok şükür.
Momstar Goktugunannesi07 yok devam ediyoruz çünkü baya antibiyotik kullandı onun zararlı etkisini yok etmek için bitene kadar kullanacak inş