Mervebtnrr valla 2 sinovac ,1 biontech oldum. Ben aşı olduğumda biontech daha yoktu o yüzden sinovac oldum. Bana biontech daha etkili gibi geliyor olsa onu olurdum. Ha yan etki açısından sinovacta hiçbirşeyim yoktu , biontech i dün vuruldum sadece kolum biraz ağırlık yapıyor hafif ağrıdan dolayı o kadar