Mervebtnrr 2 doz biontech oldum, ilk dozda tetanoz aşısi benzeri hafif bir kol agrisi disinda yan etki gormedim hatta amma abartiyorlarmis dedim. Ikinci dozda da hafta icine randevu alamadim, tesaduf hafta sonuna denk geldi. Iyi ki oyle olmus da eşim evdeydi yoksa cocukla ilgilenemezdim. Resmen covid olmuş gibi yatak dosek yattim, ayağa bile kalkamadim. Bir kamyon insandan dayak yemis gibi agrimayan kemigim yoktu. Gozumu acamadim resmen. Ama tanidklarimda ayni sey olmadi. yani kisiden kisiye degisiyor🤷♀️