Bu donemde normal sanirim biz de ayni seyi yasiyoruz ben de ara ara mama veriyodum 2 gundur mama vermiyorum biberonla mamaya alisip beni emmeyi birakmasindan korkuyorum surekli gogsumu veriyorum almiyosa zorlamiyorum gogsumu de sagiyorum surekli uyku saatlerine yakin emzirince aliyo sersemlesiyo ya o ara deneyin siz de aksama dogru zaten kendi emmek icin yapisiyo artik o zaman emziriyorum gece uykusundan uyandirmadan da sagdigim sutu veriyorum