busraacrr bende biberinin akış hızına güvenerek ilk çocuğunda hata yaptım 4 ayına kadar analamıyo açıklığı için emiyor ama 4 ayından sonra herşeyin farkına varıyor ve biberon daha kolayına geliyor göğsümüzü reddetme sebepleride birinden daha fazla gelir büyük ihtimal önce az geleni reddetmiştir daha sonra ikisinide bire-bir yaşadım çünki😀