busraacrr
Sagip versen canim sutunu? Benim de sutum oyle hic bir zaman cok cok gelen biri olmadigim icin ilk baslarda meme+mama basladik. Sonra kestik 1,5 aylikken.. Simdi 5. Ayimizdayiz tekrar basladik. Bizim ki meme+mama+kasik yani neyle versen yiyor ama.. O konuda sikinti yasamadik.