SedaMeyra Mom726373 3 gun geciktim korunuyorum erken test yapmisim negtif cikmisti bir iki gun daha bekleyip tekrar yapcam hayirlisi
Mom726373 Minikadim linçç 🙈🙈 inşallah psikolojiktir. Hemde bana hamile olduğumu cihangir de takipli olduğum doktor söylüyordu korkunç😂
Mom726373 Deletedmom_9857 inşallah öyledir hep beraber dua zincirili oluşturalım biriciğim🤗 içimdeki korkuyu anlatamam
Deletedmom_9857 Mom726373 😊☺Allah olmayanlara versin o zaman balım 🌸🌷Ramazan da ben öyle bir durumdayım tahmin edebiliyorum 😁
Mom726373 Kbrasg inşallah doğrudur hisleriniz bende kan vereceğim yarın.. hayırlı olsun bebeniz doğdu mu🤗
Deletedmom_9857 MaviMira ☺☺çokta özlenecek bir durum değil canım da tabi olamamakta sıkıntı. Ben lohusam biter bitmez oldum .
Han30 Mom726373 sen nasıl bi dogum yaptın ya gerçekten merak ediyorum artık🥲 spiral bende korkuyorum hemde çevremde öyle hamile kalanlar olduğu için taktırmak istemiyorum. Hayırlısı olsun hakkında ya gecikirse yap hemen bence
Mom726373 Han30 ya gerçekten o kadar saçma sapan insanlara denk geldim ki ,anlatamam.. yarın kan vereceğim artık için rahat etsin
Bsrylmz Mom726373 bunlar hep stresten bilinç altından bir ara bende gebelik istiyordum o dönem hep kasıklarım ağrıyor midem bulanıyordu içimde bir kıpırtı oluyordu tamamen beynimizin bize ufak tefek oyunları 😅