Başlığı öylesine attım , en hoşuma giden başlıklardandır.
Neyse kızlar konuya giriyorum
Reglime 4 gün kala ergen gebelik testi yaptım sonuç negatif. Korunuyorum. Sürekli rüyamda hamile olduğumu görüyorum ve 1 haftadır kasık ağrılarım oluyor gün içinde. Pervaneyi sonuna madar açıp önünde uyuyorum o yapabilir mi sizce. Gebe olsam testte çıkardı değil mi..