Mom726373 ben adet olmama rağmen korkuyorum 😂😂 üstüne görme diye bi tabir var ya hep aklıma o geliyo 😂bir de bende pıhtılaşma var iğne kullanmak zorundayım 9 ay, yoksa,düşük oluyor (iki tane düşük yaptım kızımdan önce) artık kendi kendime kuruyorum ya hamile kaldıysam düşükse bu diye o derce psikopata bağladım🥺🥺