dikenlerinleydisi Miskokuluoglununannesi biz 5 aydan beri açıyoruz 25 derecede uyku moduna alıyoruz faninı da yukarıya alıyorum cok şükür hasta olmadi ben zibinla uyutuyorum üstüne de battaniye örtüyorum
Prensescik Miskokuluoglununannesi 2 yaşında kızım var 24 açıyorum ona vurmucak yerde yatırıyorum hicbisey olmadı şuana kadar
Srnsrnsrn Miskokuluoglununannesi 24,25 derecede camın biri hafif Aralık olacak şekilde açabilirsiniz bir çocuk doktoru bu şekilde tavsiye etmişti
Mircet Miskokuluoglununannesi 11 aylık kızım daha hiç açmadık eşimi hasta ediyor o yüzden hiç cesaret edemedim
Eymencvk Mircet çalştrp odayı serinletseni sonra kaptsanız o bile yeter çalışır vaziytte olmasada olur
coraplarheptek Miskokuluoglununannesi düşük ayarda ve yukarı doğru çalışırsa sıkıntı olmuyor üstünün örtülmesini sevmediği için muslin örtüyü ikiye katlayıp karnına sariyorum kiyafetiymis gibi o kadar
ArdicEge Miskokuluoglununannesi dogdugundan beri klima acık evde 2 aylık suan bebegim normal zıbınla duruyor direk bebegime vurmuyor 24-25 derecelerde🌸
Ecml33 irva bnde açıyorum ama kızımın burnunu aşırı derecede tıkıyor buhar makinesi de fayda etmiyor napmam lazım acaba
Birannebirbbeek Benim kızım 2 aylık ve bütün gün açık fan en kısıkta derecede 22-23te üstünde sadece askılı zıbınla duruyor çalıştırmasam ev 34 derece oluyor
DurununAnnesi12 Miskokuluoglununannesi 24 derecede tüm gün açık çıtçıtlı bodyle hasta olmadı çok şükür 🙏 sıcağa gelemiyor adana yanıyor
gozde111 Bebeğim 6 aylık 2 aydır klima hep açık 26 da sabit duruyor fanıda kapatıyoruz akşam uyurken kısa kollu giydiriyorum altına uzun giydirip hastane çıkışı olan ince battaniyesini örtüyorum
irva Ecml33 Sen anlarsın zaten.Açmadığında burun tıkanıklığı kuru öksürük vs gibi şeyler olmuyorsa açtığında yaşanıyorsa bu durum klimanın filtresinde ki biriken tozlara karşı alerjisi olabilir.Tabi net olarak doktorunuza danışarak anlatarak öğrenebilirsiniz.
EslemDilan Miskokuluoglununannesi salonu kapısını açık bırakıyorum yatak odasında yatıyorum arada bir koridor var sadece soğukluğu yeterli geliyor zibin ve şortla yatıyor Müslin örtü sırt kısmına örtüyorum ama uyku esnasında aciyor