8 aylık bebeğim 2 aydır açıyoruz direkt üflemiyor ona 24 te çalıştırıyorum ev çok sıcak cunku gecede kapatmıyorum salondan yatak odasına geliyor zaten diğer kapıları kapıyorum basen üstüne hiç bşrşey örtmüyorum şuana kadar bir problem olmadı Allah’ın izniyle inş olmaz 🥰