Miskokuluoglununannesi 3 aylıktan beri yani 1 aydır klima ile uyuyoruz gündüz de açık. izmirdeyiz evimiz güney cephe çok sıcak oluyor. direk çarpmadığı sürece klimanın zararı yok. ben sabit 25 derecede tutuyorum, çocuk sıcakta hasta olur asıl. klimanın filtresini falan temizletip açın serin serin dursun 😊