NaimeYilmaz Ben kimseye beceriksiz demedim hitap alarak… genel konuştum,kendi üzerimden örneklerle..şahıs olarak kimseyi hedef almadım,genelleme yaptım…benim fikrim bu ,bakış açım bu, görüşüm bu, düşüncem bu…beğenir yada beğenmezseniz…ben dedim diye kimse karelerini yada davranışını degistirmeyecek…ama belki 3. Bir göz olarak ,nasıl göründüğünü farkedebilirler …belki.. yani böyle olanlar da var,yaşayanlar da var…bu taraftan bakınca böyle gözüküyor ( beceriksiz ) demek istedim