TheBaby ne kadar zor geçmiştir sizin için daha bir haftalık allah sabrını vermiş, ben 2 senelik ücretsiz izin sürem bitti ve pazartesi iş başı yapıyorum kızım iki yaşında üç aydır kreşe gidiyor, yaşadığım şehirde akrabam yok, ama bu ğç gündür o kadar kötüyümki kızım için çok üzülüyorm çalışmak zorunda olmaktan çok üzülüyorm onu kreşe bırakmak alırken bana sarılması sevinmesi bi an beni buradayken çok özlemiş beklemiş hep beni diyip çok üzülüyorum, işe fili olarak başlamadım üç günüm var ama depresyona girdim şimdiden her şey farklı görünüyor, olmayan şeyleri opmuş gibi düşünüp yıpratıyorum kendimi, allah banada inşallah sabır güç versin🥲