DenizSerap ben kimseye saygısızlık etmedim..hedef göstermedim kimseyi…o kişiler hakkında görüşümü dile getirdim…ve haklı olduğumu düşünüyorum..eskiler ilgilendirmiyor olabilir,ama bunlar gerçektir.. görmezden gelinemez..bazen kolaylarla kıyas yapmaktan sıyrılıp,zorlarla da kıyas yapmak gerek ..gelisebilmek için…