Olmuşa çare yok canım ki zaten bile bile lades demişsiniz siz, böyle bebek konusunun tek bir ebeveynin istemesiyle olmaz eşin 2. Bebek planlarken düşündü mü maddi manevi yetebileceğinizi, senin hazır olup olmaman, 1. Bebeğin durumu falan, bana çok bencillik geliyor kusura bakmasınlar da olan kadına oluyor taşıyan biz doğuran biz bakan büyüten biz kocalar anca bebe istiyor yapmaya merak ediyorlar sadece 🙈
şimdiden sonra üzülmenin de anlamı yok aslında her işte bir hayır vardır de sonra bişey olursa karnındaki bebeğe kendiliğinden bile olsa kendini suçlarsın istemedim ondan oldu dersin deme o yüzden, ilk bebeğini kreşe falan verirsin 3 yaşında olacak zaten kardeşi doğduğunda öyle böyle geçer zaman sonra bi bakarsın iyi ki yapmışım dersin