Minisim19 Kusura bakmayın da ben de buna uyuz oluyorum. Madem bu kadar zor durumdasınız dikkat edin.. Bu kadar zor olmamalı. Hepimiz az biraz neyin ne olduğunu biliyoruz. Gayette büyük konuşuyorum ki, istemediğim halde hamile kalırsam bu durumda, gerçekten o bir mucize olur ki, zaten o durumda başımın üstüne gelir. Ama benim halim, durumum, ne istediğim belliyse de tüm yöntemleri uygularım korunmak için.. Sonra ne böyle korkunç şekilde düşünürüm bi masumun canı hakkında, ne de kendimi zora, günaha sokarım.