Minisim19 22 aylık kızım var 18 haftalık hamileyim. Araları 27 ay olacak.
Bugüne dek kızım doğduğu saatten itibaren ben baaktım. Sezaryen oldum hastenede ben baktım, evd eben baktım. Eşim yanımdaydı destekçimdi başkada kimse yoktu. Eşimin izni bitti 7 günlük anneydim. Tek kaldık kızımla. Baktım,besledim,büyüttüm. Birileri gelmedi. Doğumdan önce de temizliğimi dip köşe kendim hallettim eşimle, sonrada ben yaptım. Yemeğide kendim hazırladım.
Şimdi ikinci bebeğim olacak, yine bir tek eşim var. Yine ben bakacağım, ben ilgilenicem, ben halledicem. İkisine birden sadece ben bakıcam. Kimse ne temizliğe ne yemeğe ne bebek bakımında olmayacak. Bu bebeği de ben istedim,kızımıda ben istedim. Ben her şeye yeterim. Her şeye yetişirim. Hastaneye giderken de kızım gelecek,kimsede kalmayacak yanımda olacak. Bakacak ilgilenecek kimse yok diye bahane üretipte yok düşecek,yok aldıeayım demeyin. Bahanelere sığınmayın.