Ladyofdark 1 2 aylıkken hiç uyumayan bir bebekti, 3ayda uyku düzeni oluşturmaya başladım her 1saatte yordum (onunla ilgilendim, vaktimi sadece ona ayırdım) onu yatırdım 15dakika falan uyuyordu, kalkıyordu yine aynı bu döngü tekrar etti, sonra artık ben yormadan kendi kendine her bir saat sonra kendiliginden uyumak istedi ve akşamları kesinlikle 9dan sonra uyur. Şuan 5ayligiz canım