Oozzee Benim oğlum hem sallanarak hem de kendi kendine uyuyor😂 Dışarıdaysak kucağımda ayakta sallanarak uyumak istiyor, evdeysek yanımızda yattığı için yatağa yatırınca kendiliğinden uyuyor. Sallansa ne olacak onu anlamıyorum?
Ladyofdark Oozzee uyandığında tekrar uyumak için sallanması gerekiyor başka odaya bile gidemiyorum o uyurken hem de uykularımız çok kısa sürüyor 😑
balannesiii Sahidex sorma bizimkide oturnca deliriyor ayakta emziriyorum bel kemiğim ağrıyor artık bacaklarım zatrn felc. Dün emzirirken eşim memeden aldı artık cocugu anneni bitirdin bırak dinlensin diyr. Bizmi öylr alıstırdık sanki cocuk oturunca kıyamet koparıyor napalım
Sahidex balannesiii aynen valla millet diyo sen alıştırmışım seninki gecede yapuyomu bilmiyorum ama bizimki bazen gecede inat ediyo uykulu uykulu geze geze emziriyorum 🤣🤣geçer inşllah yaa biran önce
balannesiii Sahidex yok canım gece anlamıyor sadexe gündüzleri şu diğer insanlar cocuklarımıza karısmasa keşke dün kumaşcıya gittim cocugu ilk defa kanguruya koydum orda bir kadn diyoki hiç rahatmıs gibi durmuyor cocuk diye ama görseniz cocuk mışıl mışıl uyuyor sesi bile cıkmıyor bende nerden anladınız ddim öyle gözüküyor diyor tövbe ya öyle olsa böyle uyurmu dedim bigün birini dövücdm😂
Sahidex balannesiii 🤣🤣😂manyak deseydin seninki ne kadarlık bu arada canım bizimki 2 aylık bende bindirsem sknti olmaz demi kanguruya
Oozzee Ladyofdark benimkinin de gündüz uykuları çok kısa. En fazla 45 dk uyuyor. Ama gece uykuları güzel. Kusması var mı? Kusması varsa o yüzden sallanmayı çok sever.
balannesiii Sahidex biz 3 aylık olucaz canım salı günü ilk defa bindirdim nrmaldr 3 aydan önce bndirmeyin diyolsr ama bindirsende yenidoğan aparatı diye bişey warmıs onu kullanmak gerekirmiş
reinamm Ladyofdark emziriyosanız memeyle uyutun. Ben öyle yapıyorım. Bide yarım kundak yapıyorum doğduğundan beri
ElZu24 Ladyofdark kolikken zor olur canım bende sallıyordum aynı dediğiniz gibi her saat başı uyanıp sallanmak isterdi geceleri..gündüzler ise sadece ayağımda uyurdu indirdiğimde hemen uyanıp ağlardı..şu an anlatamıcam uzun uzun çünki zamanım yok ama siz @OlgaArslan annemizin postuna bakın ben onun verdiği uyku eğitimini uyguladım 3 güne alıştı kendi kendine uyumaya..bu arada 8buçuk aylıkken verdim eğitimi şu an 1 yaşında ve eğitimi verdiğimden beri geceleri deliksiz uyur bazen 1 kere uyanır karnını doyurur ve tekrar uyur