Aa bebeği sallamayın çok yanlış yazık değil mi diyen ben bebeğim kolik olduğu için mecburen sallayarak uyutmak zorunda kaldım ve şimdi kaliteli uykumuz yok her irkildiginde tekrar sallanmadan uykuya geçemiyor 3,5 aylik😔 uyku eğitimi veren annelerden başarı hikayenizi dinlemek isterim nasıl başardınız kendi kendine uykuya geçmeyi?