MinnakAsel Yade012 Çok teşekkür ederim sizede çok geçmiş olsun Rabbim nitfaha yasatmasin uygulivam dediklerinizi
MinnakAsel Hulyaemirasim Ne kadar midem almasada yemeye çalışıyorum Allah razı olsun sizede çok geçmiş olsun Rabbim bidaha yasatmasin
MinnakAsel bikerem E nwbizda covid2 sars virüsü yazıyor ama hayat eve sığar uygulmasinda zorunlu izalasyon 14 gün yazıyor 03 başlangıç 16 bitiş diye gosteriyor
bikerem MinnakAsel covid 2 sars pozitif de yeni ismiymis. Bizde hizli yayilan ture ait mutasyonlu virus yaziyir. 23 baslangic,13 bitiş. İnsallah hangisi olursa olsun kolayca atlatin İnsallah
MinnakAsel Ruyaninannesi iyiyim canım 38 geriledi şükür inşallah yükselmez Allah razı olsun İyiki varsınız ❤️
MinnakAsel bikerem ![url=https://www.hizliresim.com/qpye8p4][img]https://i.hizliresim.com/qpye8p4.png[/img]/url benimde böyle yazıyor ama testte sars covit 2 yazıyor
Ruyaninannesi MinnakAsel inşallah canım benim bol bol c vitamini tüket sarımsaklı yoğurt iyi geliyor diyorlar ondan da yiyebilirsin bir de parol içmeye devam et Allah’ın izniyle hiçbir şeyin kalmaz 🥰
sarilokumumm MinnakAsel kardeşim geçen hafta pozitif çıktı karantina 21 gün dediler tek doz aşılıydı hafif geçiriyor ilaçları kullanmadı c vitamini ve güneş göremeyeceğim için d vitamini kullanıyorum dedi bol bol nane limon içiyor hafif boğaz ağrılarım oluyor dedi
MinnakAsel sarilokumumm çok geçmiş olsun malesef bende aşı olmadığı için ağır geçiriyorum Allah’ım dusmanima yaşatmasın eşi benzeri yok
elmaliturtam Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin. bol su,C vitamini, sarımsaklı yoğurt, bir fincan kekik çayı ballı limonlu ıhlamur, turşu suyu, meyve bunları tüketin.
MinnakAsel elmaliturtam Allah razı olsun güzel tavsiyeleriniz için bir çoğunu yapıyorum iyide geliyor iyikii varsınız