MinnakAsel covidi iki kere geçirmiş biri olarak söylüyorum aşıyla hiç bir alakası yok çünkü aşılı olduğum halde yoğun bakımlara düştüm entube oldum. Kendini suçlama keşke aşı olsaydim diye. Sadece parol değil bol bol C vitamini takviyesi al. En önemlisi D vitamini !! Onu kesin al !! Yeşilçay çok tuket covide karşı iyi geliyor vücut toksinlerini atıyor