limonlukarpuzzz MinnakAsel hastaneye yatmamak ve bebeginizin yaninda olmal için ilacinizi için.. Anne sutunden çok size ihtiyaci var gerekirse emzirmeyi birakin.. Sonuçta mamalarda var..
MinnakAsel limonlukarpuzzz 15 aylık mamaya pek ihtiyaç duymaz kessemde sütten Çok sağolun bugün daha iyiyim ilaca suanlik gerek duymuyorum sağlık bakanlığıda dedi çok agirlasmaginiz sürece ilaci kullanmayın diye
MinnakAsel Ruyaninannesi Günaydın kuzum Allah razı olsun düne göre iyiyim kalkıp yuruyrbiliyorum ne illet bişeymis Allah aşkınıza dikkat edin insanı iki büklüm yapıyor
Ruyaninannesi MinnakAsel çok sevindim 😍 Allah bir an önce şifa nasip etsin canım yemeklerini düzenli ye bağışıklığın güçlensin . Gerçekten çok kötü illet Allah beterinden korusun ne diyelim
MinnakAsel elmaliturtam Evladım için mecburum bana bişey olursa ona kim bakar annesi gibi çok sağolun
MinnakAsel deryata Allah razı olsun evet parol sayesinde ateşim düştü en azından 38 gördü çok sağolun