Bende bu ayın başında yaptırdım oğlum 5 aylıkken ama bardak falan kapamadık sadece kremleyip bezini bağladım bi haftada iyileşti. Yalnız ilk bi kaç gün hep dikkat ettik kaka yapınca direk pipiye bulaştığı için çok ağladı korktu hemen almaya çalıştık. Birde daha önce yaptıranlar dikişler ne zaman attı acaba ya 21 gün oldu bizim hala dikişlerimiz duruyo 🧐