Gokbayes2018 boyle olman cok normal ben bır hafta oncesınde uyuyamadım stresten 🤭ıcerıye alma konusu hastaneden hastaneye degısıyo sanırım bız ozel de yaptrdık kmseyı almadılar yoksa eşım gırecektı lokal anestezı yapldı cıktıktan snra ıyıydı ılk çişini yapınca cok agladı 😪 sonra yavas yavas azaldı hıc korkmayn beze de yapısmaması ıcn krem verdı ılk ıkı gun belkı aglar bebekten bebegede degısebşır snrasında bır haftada duzelıyor