MelikeeA Merhaba arkadaşlar 53 günlük bebeğime yarın sünnet yaptıracak inş direk bez mi bağlıyoruz yoksa bardak falan koymak gerekiyor mu bakımı nasip oluyor 🤷♀️
Ayysvmyl MelikeeA Biz de 52 günlük yaptırmıştık. Direk bez bağladık. Özellikle 2-3 gün hep başında biri oldu kaka yapar yapmaz aldık mikrop kapmaması için.
Kuzeytooo MelikeeA 4 aylıkken yaptrdık bez yapısmasn dye krem verdı onu suruyorduk 1 haftada duzeldı ıyıkı erken yaptrmısz dyorum 😊
Sibellaa MelikeeA direk bez bağlamayın açık yara sonuçta çok ağlar bi de pipinin içindeki ucu çıkınca beze sürtüp tahriş oluyor köpük bardak koyduk biz 1 hafta hiç sorun olmadı
gozdearas MelikeeA merhaba, oğlum 3 buçuk aylık dün sünnet oldu. Doktor bardak vs. bir şey koymayın dedi bez yapışmaması için bolca krem sürüyorum altını değiştirdikçe.
Gokbayes2018 Kuzeytooo benım bebeğim de 4aylık...çok aglar mı.. Ameliyat hanede tekmi oluyor.. Ya orda çok aglar sa. Çok korkuyorum ben... Nıye boyle oldum.. Sogukkanlıydım aslında. Bır akıl verın
Deva2019 Sibellaa bardak ne yahu yok tencere kapatın hangi doktor bardak kapatın diyor çok merak ediyorum. İyileşme sürecinde 3 kremi karıştırıp bezine sürdük ağrısı olduğunda da fitil verdik doktorumuz bu şekilde söyledi, bir haftada geçti.
biryavuzkusu MelikeeA herkes başka birşey söylüyor. Bizde cumartesi yaptıracağız 5 aya yaklaştı. Doktor ne derse onu yapacağım ben sizde öyle yapın bence. Biraz tedirginim açıkçası korkuyorum 😂 inş kolay atlatırız
[silindi] MelikeeA bezi her türlü koyuyorsun, bardak koyma işi doktoruna göre değişir. Bardak koy derse külot bez koyamazsın
Sibellaa Deva2019 kadın doğum hastanesindeki sünneti yapan doktorumuz istedi köpük bardağı kendi fikrimiz değildi. Kötü bişey değil ayrıca da biye bu kadar garipsediniz ki?
Cannsuu MelikeeA direk bez bağladık biz. Doktorumuz bardak koymanın çok yanlış.oldugunu oraya değdiğinde caninin çok yandığını söyledi. Zaten krem vs veriyor doktor yani beze yapışmıyor. Sadece doktorun dediklerini yapın bence en sağlıklısı. Şimdiden hayırlı olsun Allah damatligini görmenizi nasip etsin;)
Hazarr Bende direk bez bağlamıştım benim doktorumda zeytin yağ ve kantaron yağı karıştırıp bezini açtıkça bol bol dökün demişti hemen iyileşti çok memnun kaldım tavsiye ederim
Sezenkumsal92 KiZlar devlet hastanelerinde 6. Aydan once yapmiyorlar galiba ozel de mi yaptirdinz nasil oluyor anestezi istemiyorm ama nasil duruyor bebisler ya igneyi falan vurunca ayy
Hazarr Sezenkumsal92 biz özelde yaptırmıştık 4 aylıktı sadece pipi kısmını iğneyle uyuştudular çok ağlamıştı 😔 sonrasında hiç hissetmedi yapılırken sevdiği bir oyuncak alsan iyi olur yanına oyalamak için eve gelincede 7/8 saatimiz zor geçmişti ilaç vermiştik ağrı kesici sonrasında çok kolay oldu ben zeytin yağ kantaron yağı kullanmıştım hemen iyileşti
Sibellaa Sezenkumsal92 yooo kadın doğum hastanesinde yaptırdık lokal anestezi oldu ama 2 tane iğne vurdular feci ağladı yavrum sonrasında hiç ağlamadı