selinkp 37 derece bu sıcak havalara göre normal canım eğer 38 e yaklaşırsa ver. Kuzenim yeni doğan yoğun bakım hemşiresi malesef 14 aylık kızı %99 engelli kendi dahi nefes alamıyor makinaya bağlı buğazın da trikiostomi var onunla yaşıyor. O bile ateşi 38,5 olmadan ilaç vermiyor yoksa ileride ateşi daha da yükseldiği zaman verince vücut alıştığı için fayda etmiyor