Melikegunes- selinkp eğer çok ateşlenmesi olursa aşıdan sonra doktorumuz bir cay kasığı verebileceğımizi söylemişti
dorukhaninannesii selinkp sey ben fitil kullaniyorum, calpol de etkili ama onlar buyuk bebekler icin degilmiydi?
Seherbgs selinkp 38 e kadar vermeyin diyorlar. Ateşi çok yok normal yani ince zıbınla kalsın sürekli kontrol edin tabi çıkarsa verin telaş yapmayon tavsiyem 🌹
Sarikuzumalp dorukhaninannesii fitil aslında nadir kullanılıyor ama yüksek ateşte mi veriyorsunuz siz
1234560 dorukhaninannesii Mor calpol doğduğu andan itibaren verebiliyorsun bir çay kaşığı. Aşı sonrası için fitil gereksiz
Deletedmom5455451 37 normsl yüksek değil koltuk altına başına bez koyup takip edin bende fitil kullanıyorum ateşi nerden ölcdünüz koltuk altındanmı
dorukhaninannesii Melikegunes- bence ustunu bi soyun sonra ayaklarina biraz soguk bez tutun eger inmezse verin gece rahat uyur, ama doktorunuzun soylemesi lazimdi ateslenince ne vermeniz gerektigini
Deletedmom5455451 selinkp dediğim gibi bn popodan ölüyorum en doğru sonuç ordan çıkıyor 38 den sonra fitil kullanıyorum
Zerr Melikegunes- 38 ve üstü şurup verilebilir. 36,5-37 normaldir ateşli değil. Vücudun aşıya bağışıklığı için hemen şurup verilmemesi gerekiyor, bilginiz olsun
Hohomoromu selinkp takipte olun sürekli aşı sonrası ateş olabiliyor uyumadan önce calpol verebilirsiniz 1-2 güne gecer geçmiş olsun
Nohutannesi selinkp ateşi yok bebeğinizin. Takip edin sadece üzerini inceltebilirsiniz. 38derece ateştir aşağısı değil
Cemreninannesi11 selinkp bende 37.9 olunca verdim 1 kere birde 37.3 falandı verdiğimde 3 kere verdim aşı olduktan 2 saat sonra falandı sanırım yani öğlen 12 gibi birde gece 1 de verdim ertesi gün öğlen verdim tekrar ateşi sürekli oynadı 2 gün
Sarikuzumalp selinkp 37 ateş sayılmaz 38 i geçerse verin bence takipte kalın. 37 yi geçmeyecek belki boşa vermiş olursunuz.