Alparslaninannesii Aliemirinannesi_ İnşallah canım 2 ay aşıda baya kötü oldu 2 gün halsiz ateş huysuzluk falan korkuyorum o yüzden 4 ay aşısından ☺️
Melikegunes- Zerr şukur 2 çocuğumdada aşıdan sonra boyle biseyle karşılasmadıgım icin hic kullanma durumum olmadı hani sadece doktorun söylediğini söyledim ben böyle diye