DilaraYigit1 devlet niye hiçbir ses çıkarmıyor Ya, çok şaşırdım ben.Niye sınırlardan bunlar rahat rahat girebiliyorlar ? Niye Yangınlara yardım eden kimse yok devletten , tık ses bile yok , Başkan ne yapıyor ,nerde ,varmı yokmu , yaşıyorum hiç belli değil . Ben şok