Yangın yetmezmiş gibi birde ülkeye giren ne oldukları belirsizlerle uğraşıyoruz. Allah’ın cezaları, gelmeyin artık yeter yahu yeter !
Bugün ülkemizde savaş çıksa hiç biri savaşmaz arkasına bakmadan kaçıp giderler ne halt yemeye geliyorlar ülkemize , biz yerimizden oynayamazken bu insanlar nasıl bu kadar rahat girip çıkabilir ülkemize.
Artık diyecek söz bulamıyorum, tükendim…