DilaraYigit1 ilk başta mülteci ayağına gelenlere üzülüyordum ülkelerini evlerini bırakıp gelmişler diye. Şimdi hepsinden nefret ediyorum. Ne saçma bir ülkeyiz ki bok var gibi doldurduk herkesi. Neymiş biz sahip çıkarız, biz kardeşiz, biz bakarız palavra. Ya kim kime bakıyor Allah aşkına. Ülkenin başındakiler daha kendi vatandaşlarına kendi topraklarına bakamıyor. Mekanlar hep bunlardan dolu. İşverenler bunları çalıştırıyor neden çünkü ucuz işçi. Sonra bizim milletimiz niye işşiz. Bu yüzden işte. Bir keriz biziz ya. Biz ülkeyi açmazsan aman ha ölürler. Kendi ülkelerinde göremedikleri saygıyı burada görüyorlar. Aklı uymayanlar istediğiniz kadar linçleyebilirsiniz. A partisi b partisi fark etmez ama hiçbir partinin çaydı makarnaydı kömürdü numaralarına kanmayın artık. Kendi aklınız fikriniz olsun salak mıyız biz bu kadar Suriyeli Afgan vb. uyrukları ülkemize alıp çocuğumuzun hakkına giriyoruz. Bunlara izin verenlerin tuzları kuru. Onların çocuklarına bir şey olmaz. Onlar padişah. Bunlar böyle oldukça elektrik de su da gaz da ulaşım da market de her şey ama her şey zamlanır. Ekmek 10 lira olur. Onlar alır olan garibana olur. Sizi kimse düşünmez.