Urass geçici olduğunu biliyorumda malesef her ortamda ayni olamıyorum. Mesela eltimin cocugu da ayni ayda onda hic bole şeyler yok bizimki ole kalabalıkta kendini yerden yere atıyor bağırıyor. Yani çocukları kiyasladigimdan degil herkesin mizaci farklıdır ama elim ayağım birbirine dolanıyor sonra oturup aglayasim geliyor. Belki de ben yetersizim bilmiyorum