Annebal oğlum da 19 aylik.Bugun annemlere mobilya bakmaya gittik pişman olduk arabada durmadı bebek arabasından indirdim bu kez araba surcem diye inat etti biraz sürdü sonra yapma dediğim şeyleri inatla bağıra bağıra yaptı en son zorla kucağıma aldım çok kötü ısırdı kolumu mosmor kalmış.Bu sendromu hiç sevmedim acayip inat,istediğimi yaparım modu,yemek yememe sadece süt içmek isteme tüm gün sütle yaşayacak nerdeyse versem hep içer.Yemek yerken 2 3 lokma alıp gerisini fırlatma.Durduk yere bağırma çağırma kafasını yerlere vurma yavaşça kendini yere atma istediği olmayınca susmadan 1 saat ağlama daha fazlasi hatta.Ha birde konuşmuyor sadece mamma,baba bir aralar dede yok 3 4 kelime söylerdi onlarda gitti…Bizde durumlar böyle çok zor çok.