HappyKids kızım bu ay 2 yaşına girdi. Kafa yorgunluğumu anlatmaya hiçbir kelime yetmez. Günde 3-4 kere öfke nöbeti geçiriyor sonu olmayan bir inat, istekleri veya ihtiyaçları için devamlı ağlıyor hemde hemencecik karşılamama ve yerine getirmeme rağmen. hep şikayetçi mızmız bir tavırda. Gönlünü yapamıyorum bir türlü. Ne kadar dikkat etsem de kendi tepkilerime bazen sabrım kalmıyor. Çok üzülüyorum…